Primăria comunei Peștișani, cu sediul în sat Peștișani, comuna Peștișani, Judetul Gorj, organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacantă din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Peștișani, de Inspector, clasa I, grad profesional principal – Birou Financiar-Contabil
Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive după cum urmează:
- Selecția dosarelor de înscriere se va face în termen de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
- Proba scrisă, în data de: 03.12.2020; orele 10.00;
- Interviul în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
Dosarele de înscriere la concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacantă de „Inspector, clasa I, grad profesional principal – Birou Financiar-Contabil” se depun în termen de 8 zile, de la data publicării anunțului pe siteul ANFP București și siteul Primăriei Peștișani, la sediul Primăriei Peștișani, respectiv din data de 17.11.2020-24.11.20202, orele 16.00, la secretarul comisiei de concurs.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Persoana de contact: Găinaru Andreea-Bianca, funcția publică consilier juridic la Primăria Peștișani, tel: 0253277100/ 0253277151, e-mail primaria@pestisani.ro.